31 Ocak 2013 Perşembe

Cuk Cuğa Veda...

Evet nihayetinde emmeye veda ediyoruz. Bugün ikinci gündü. Ama öyle güzel yanaşıp, beni okşayıp "hadi anne yatağa gidip meme yapalım" diyorsun ki, içim eriyor. Bazen boşverip aman versem mi diye düşünüyorum. Sonra vazgeçiyorum. Bu şekilde yemekleri daha iyi yiyeceksin. Ama uykuya dalman zor oluyor. Maalesef sallamak zorunda kalıyorum. Şimdilik yapacak bir şey yok. Emerek uyumaya alışkınsın çünkü. Geceleri emiyorsun şimdilik. Emmeye veda ederken biraz hüzünlü de olsa bana yaşattığın bu güzellik için sana sonsuz teşekkürler bebeğim.

3 yorum:

  1. Merhaba, bloğa gelip ilk okuduğum yazının bu olması tesadüf mü acaba?
    Bazen kendimi fahri emzirme elçisi sanıyorum doğru:) Haddimi aşarsam kusuruma bakmayınb lütfen, maksadım iyi en azından.

    Mucize güzellik 23 aylık değil mi? Eğer ikiniz de yoruldunuz ve artık zamanının geldiğine karar verdinizse ne güzel.
    Ama daha iyi yiyecek veya süt artık su oldu diye veda zamanı olduğuna inanıyorsanız bir kez daha düşünün. Pek çok kültürde 4 yaşa kadar emiyor çocuklar. Kendileri karar veriyor bu ayrılığa. Her bir damlasının mucize olduğuna ve anne ile çocuğun en özel paylaşımı olduğuna inanıyorum.

    Yorulmadıysanız az daha devam etseniz keşke:) Şimdi yemediği zamanlarda sütle karnını doyurduğuna eminsiniz en azından:)

    Eğer veda zamanı geldiyse de; her bitiş bir başka kapının açılışına vesile. Umarım rahat, huzurlu, kolay bir veda olur ve çok daha güzel paylaşımlara bırakır yerini.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... aslında bende anne sütünün verilebildiği kadar verilmesi taraftarıyım. Ama doğduğu andan beri tek göğüsle emziriyorum özellikle geceleri bu çok zor oluyor. Ayrıca bir kaç ay sonra işe başlamayı ve kreşe vermeyi düşündüğüm için biraz azaltmamız gerekiyordu. Zaten tam bırakamadık. Onun gecenin bir yarısı ağlamasına dayanamayacağım için geceleri tam gaz emmeye devam ediyoruz. Ama gündüz yemesinde fark oldu. Bskalım bir süre böyle devam edelim... Teşekkürler düşüncelerinizi paylaştığınız için...

      Sil
  2. Canımmm bu süreçte ikinize kolaylıklar diliyorum,öpüyorumm:)

    YanıtlaSil